طی ده‌ماهه سال 96 نزدیک به یک و نیم میلیون نفر مسافر از مبدأ شهرهای استان سمنان با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای جابه جا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا طحان معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : طی ده‌ماهه امسال نزدیک به یک و نیم میلیون نفر مسافر از مبدأ شهرهای استان سمنان با ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای جابه جا شدند.

به دنبال ارتقاء ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای در استان سمنان هستیم

وی بابیان اینکه به دنبال ارتقاء ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای در استان سمنان هستیم افزود : دستگاه‌های مرتبط از هم‌اکنون باید برای افزایش بهتر خدمات به مسافران در نوروز ۹۷ برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

طحان تصریح کرد : بی شک با افزایش فروش اینترنتی بلیت، نوسازی ناوگان مسافری و تکمیل پایانه‌های مسافربری به دنبال ارتقا به‌روزرسانی خدمات در ایام نوروز هستیم.

معاون اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان بابیان اینکه سیاست افزایش بهره‌وری را در پایانه‌های استان دنبال می‌کنیم، ابراز داشت: نظارت دقیق مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری و کنترل فنی اتوبوس‌ها قبل از اعزام به کاهش سوانح رانندگی، تلفات و مصدومیت در محورهای مواصلاتی استان منجر می‌شود لذا در تلاشیم تا این موارد به دقیق در استان اعمال شود.

طحان با اشاره به اینکه همه تلاش بخش‌های مختلف حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر و نهادها و سازمان‌های مرتبط باید در راستای رفاه، امنیت و خدمات هرچه مطلوب‌تر مسافران باشد گفت : مردم می‌توانند برای بیان دیدگاه خود با استفاده از سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ سیستم حمل‌ونقل را در ارائه خدمات بهتر یاری دهند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.