مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر در استان خراسان شمالی شش طرح هلال احمر به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛حسن شکوری نسب مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: مجموعه امداد هوایی شامل آشیانه، پد و باند بالگرد و پایگاه پشتیبانی عملیات یکی از طرح های مهم امداد و نجات است که دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی گفت: برای بهره برداری از این طرح امداد هوایی که عملیات ساخت آن از سال ۸۹ آغاز شد، بیش از دو میلیارد و 540میلیون تومان از اعتبارات جمعیت هلال احمر، سفر رهبری و تملک استانی هزینه شد.

شکوری نسب افزود: ساختمان اداری، امدادی و آموزشی بجنورد، انبار امدادی هزار متر مربعی و بازگشایی معابر و آسفالت پایگاه پشتیبانی عملیات این استان، پایگاه امداد جاده ای سنخواست و درمانگاه عمومی شهرستان گرمه از دیگر طرح هایی است که در مجموع با چهار میلیاردو 518 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی گفت: همچنین ساخت مجموعه اسکان اضطراری پایگاه جاده ای دشت، همزمان با پنجمین روز دهه فجر با  120 میلیون تومان اعتبار آغاز می شود.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح امداد هوایی هلال احمر خراسان شمالی

برچسب ها: هلال احمر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.