مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال یک میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به تشریح خدمات فرهنگی ارائه‌شده به دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخت و اظهار داشت: 11 هزار و 171 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند که از این تعداد دو هزار و 393 نفر دانشجو و هشت هزار و 778 نفر دانش‌آموز هستند.

وی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان را از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد استان دانست و افزود: است اظهار کرد: امسال یک میلیارد و 302 میلیون و 849 هزار تومان خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد شهریه دانشجویی، کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان دولتی، طلاب علوم دینی، هزینه ایاب و ذهاب، کمک‌هزینه تحصیلی، پوشاک، لوازم‌التحریر و کلاس‌های تقویتی را از مهم‌ترین خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان و دانشجویان عنوان کرد.

محبی توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت را از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات‎ لازم برای‎ ادامه تحصیل دانش‌آموزان‌، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی آن‌ها، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد است.

وی ابراز کرد: نداشتن امکانات کافی برای ادامه تحصیل از مهم‌ترین مشکلات دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند است که در این راستا، از خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم تا کمیته امداد را در زمینه کمک به نیازمندان و به‌ویژه حمایت از تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت یاری کنند.

انتهای پیام/ش

۱۱ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.