مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هم اکنون درمنطقه مهدیس اهواز یک مرکز غیرمجاز و خطرساز نگهداری و پرنمودن گاز LPG در یک حرکت خطرناک اقدام به باز کردن تعدادی از شیر کپسول های گاز نمود.

تخطی از قانون با تهدید به آتش زدن کپسول های گاز حق شناس، مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: یک مرکز غیر مجاز نگهداری و پرنمودن گاز LPG در مواجه باپرسنل اجراییات شهرداری اقدام به عملی خطر ساز نمودند.


وی افزود: در این ماموریت که ماموران پلیس قصد جمع آوری مسالمت آمیز این محل را داشتند، کارکنان این مرکز غیر مجاز اقدام به باز کردن تعدادی از شیر کپسول های گاز نموده و تهدید به آتش زدن محل کردند.


حق شناس بیان داشت: علاوه بر حضور پلیس، اورژانس، شرکت گاز و سایر دستگاه های مرتبط، آتش نشانان نیز با تجهیزات کامل در محل آماده مواجه با هر تهدید وخطری آماده بودند.


مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ، تصریح کرد: خوشبختانه ماموریت با جمع آوری مرکز غیر مجاز نگهداری و پرنمودن گاز LPG بدون حادثه خاصی به اتمام رسید.


انتهای پیام/و


تهدید به انفجار و آتش زدن کپسول های LPG در اهواز

برچسب ها: حادثه ، آتشنشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.