نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تا زمانی که مسلمانان با هم یکی نباشند و با هر عقیده و مذهبی دست به دست هم ندهند مشکلات موجود در دنیای اسلام حل نمی‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان صبح امروز در همایش تخصصی تقریب عملی محور توسعه و اقتصاد پویا در کردستان گفت: بحث توسعه و پیشرفت اقتصاد در جهان اسلام به وحدت و همبستگی مرتبط است.

 

وی با اشاره به تفرقه اندازی دشمنان در بین مسلمانان جهان، افزود: یکی از اساسی ترین مباحثی که موجب عدم توسعه جهان اسلام و عقب افتادگی آن شده همین مسئله ریشه‌ای است که باید بیش از این به آن می‌پرداختیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: مهم‌تر از همه مسائل و نتایج تقریب، تقریب عملی است و ما باید عملا با هم همکاری داشته باشیم.

شاهرودی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسلمانان با هم یکی نباشند و با هر عقیده و مذهبی دست به دست هم ندهند مشکلات موجود در دنیای اسلام حل نمی‌شود.

 

وی  با طرح این سوال که نقش تقریب عملی در اقتصاد پویا چیست؟ گفت: نقش تقریب عملی و اقتصاد پویا در توسعه کشور و جهان اسلام بسیار مهم است و ما باید به این مسئله به صورت ویژه توجه کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد:  عدالت و برابری مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید در جهان اسلام برقرار باشد و تحقق این مهم نیازمند توجه همه مسلمانان به این اصل مهم و ریشه‌دار است.

وی با اشاره به موانعی که سد راه سرمایه‌گذاران گذاشته می‌شود، اضافه کرد: متاسفانه سنگ‌اندازی‌هایی در مسیر توسعه اقتصادی انداخته می‌شود که قابل جبران نیست.

 شاهرودی افزود: منابع انسانی استان منابع ارزشمندی است که در کمتر جایی در کشور پیدا می‌شود که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امروز متاسفانه برخی‌ها با بیان مطالب غیرواقعی در مورد کردستان سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد که باید با این دست افراد به صورت قاطع و به شدت برخورد شود.

 وی با بیان اینکه تقریب عملی محور توسعه واقتصاد پویا است، گفت: این موضوع در کردستان به صورت ویژه باید نمود پیدا کند.

 انتهای پیام/ د م

تقریب عملی محور توسعه واقتصاد پویا است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.