سارقان کابل‌های برق چاه موتور‌های کشاورزی با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

دستگیری سارقان کابل‌های برق درمیان جلگه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش سه فقره سرقت کابل‌های برق چاه‌های عمیق کشاورزی در بخش میان جلگه موضوع با تقویت و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مأموران پاسگاه انتظامی "عشق آباد" هنگام گشت زنی در محدوده روستای کلاته "اکبرآباد" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مظنون که بلافاصله خودرو را با علایم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی از خودرو حدود ۲۵ متر کابل فشار قوی مربوط به چاه موتور‌های کشاورزی به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف کردند.


سرهنگ بیات مختاری در ادامه گفت:: پس از هماهنگی‌های قضایی و قانونی متهمان ۳۶ و ۳۷ ساله سابقه دار که اهل یکی از شهرستان‌های دیگر استان بودند در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت کابل هااز چاه موتور‌های کشاورزی بخش میان جلگه و روستا‌های بخش مرکزی نیشابور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متمهان در پلیس آگاهی برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
 
گفتنی است  بخش میان جلگه یکی از بخش‌های شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام // س. ح
 
 


سارقان کابل‌های برق در نیشابور به دام افتادند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.