شفتی گفت: سازمان فضایى در راستاى توسعه فناورى در این حوزه ایجاد شد، اما متاسفانه در ۱۴ سال گذشته هفت بار رئیس این سازمان تغییر کرده است.

انتقاد عضو شوراى عالى فضايى از تغیيرات مديريتى در سازمان فضايىبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شفتی عضو شورای عالی فضایی در مراسم روز ملی فناوری فضایی با اشاره به سبقه فناورى فضایی در کشور،‌ گفت: سازمان فضايى در راستاى توسعه فناورى در اين حوزه ايجاد شد اما متاسفانه در 14 سال گذشته هفت بار رئيس این سازمان تغییر کرده است؛ در واقع هر 2 سال اين سازمان رئيس جديدى به خود ديده است.

شفتی تاکید ادامه داد: امیدواریم پس از اين شاهد ثبات مديريت باشيم تا فناورى فضايى كشور بيش از پيش رشد كند.

عضو شورای عالی فضایی عنوان كرد: در هفته فضا، در سخنرانی‌های مختلفی شرکت کردم، ولی تنها كسى كه از افزايش اطلاعات مردم در حوزه فضايى سخن گفت وزير ارتباطات بود اين در حالى است كه آگاهى بخشى مردم در اين حوزه بسيار مهم است.

شفتی با اشاره به همکاری‌های بین‌المللی در حوزه فضايى گفت: ايران در تاسيس سازمان کوپوس يا کمیته استفاده صلح‌آمیز از فناوری فضایى كه با سازمان ملل در ارتباط بوده و نقش داشته است و هر سال نماینده‌ای از ایران در جلسات اين كميته شرکت مى كند.

انتهای پیام/

انتقاد عضو شوراى عالى فضايى از تغیيرات مديريتى در سازمان فضايى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار