اهالی رسانه در روز سوم جشنواره فیلم فجر سه فیلم از کارگردان های موفق در عرصه فیلمسازی را خواهند دید.

سه فیلم قابل تامل در روز سوم کاخ رسانه جشنواره فیلم فجربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فردا، در روز سوم برگزاری جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت، فیلم های «چهارراه استانبول»، «بانو قدس ایران» و «لاتاری» اکران می شوند.

چهارراه استانبول مصطفی کیایی

«چهارراه استانبول» ششمین ساخته سینمایی مصطفی کیایی بعد از فیلم های «بعد از ظهر سگی سگی»، «ضد گلوله»، «خط ویژه»، «عصر یخبندان» و «بارکد» است و مانند ساخته های قبلی این کارگردان اثری پر بازیگر محسوب می‌شود.

داستان فیلم؛
بهمن و احد تولیدی ورشکسته ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران و اهالی پلاسکو فراری اند. روز حادثه سقوط پلاسکو بهترین زمان برای فرار از دست آنهاست.

بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، ماهور الوند، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، خسرو احمدی، تینو صالحی، حسین امیدی و مسعود کرامتی گروه بازیگران «چهار راه استانبول» را تشکیل می دهند.

«بانو قدس ایران» مصطفی رزاق کریمی

مستند «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی است که به زندگی همسر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می پردازد. مرحومه بانو خدیجه ثقفی حدود 60 سال زندگی مشترک با امام خمینی (ره) داشتند.

 

لاتاری محمدحسین مهدویان

«لاتاری» فیلم سینمایی به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است. مهدویان پیش از این دو اثر «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» را کارگردانی کرده بود و برای هر دوی آنها سیمرغ بلورین بهترین فیلم از جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

زیبا کرمعلی بازیگر جوان سینما در مقابل ساعد سهیلی در «لاتاری» به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین هادی حجازی فر، جواد عزتی، نادر سلیمانی، امیرحسین هاشمی و حمید فرخ نژاد در این فیلم حضور دارند.

در خلاصه داستان فیلم آمده؛ امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یک ساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند اما خانواده ها چندان موافق نیستند. آن ها صبر پیشه کردند تا به مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند و برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا از جمله آنهاست.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار