نماینده احزاب اندونزی گفت: احزاب باید بتوانند درک مشترکی از اختلافات ایجاد کنند تا زمینه حل مشکلات فراهم شود.

احزاب باید برای حل مشکلات درک مشترکی از اختلافات ایجاد کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ديانا نماینده احزاب اندونزی در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم كه در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: راه ابريشم راهی قديمی است و فرهنگ های مختلف را از گذشته به خود متصل كرده است.

وی ادامه داد: اين جاده از زمان ايجاد خود توانسته ضرورت های مهمی را در كشورهای مختلف به وجود آورد و تجارت را میان كشورهای مختلف ايجاد كند.

دیانا با بیان اینکه اندونزی هم از فرصت راه ابریشم استفاده كرده است تا بتواند با ملت های ديگر روابط بين المللی ايجاد كند، تصریح کرد: اندونزی تلاش های زيادی کرده و توانسته اختلافات منطقه ای را به میزان چشم گیری كاهش دهد.

نماینده احزاب اندونزی تاكيد كرد: احزاب مختلف بايد بتوانند درک مشترکی از اختلافات را به وجود بياورند تا به يک تعامل مشترک برسند.

دیانا با تاکید بر اینکه نقش احزاب در این زمینه كليدی است، اظهار کرد: بايد نقاطی كه كشورها را به هم متصل می كند، برجسته كنيم تا اشتراكات افزایش و اختلافات كاهش پيدا كند.

وی بیان کرد: امیدواریم نشست آی كپ راهكارهايی را ايجاد كند تا بتوانيم به یک توافق جمعی و ايده درست در آينده برسيم، البته بايد توجه كرد امروز در چه جايگاهی هستيم و اين جايگاه بايد روبه جلو برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار