مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی ،به تولید ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی تلویزیونی در صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این برنامه ها که با تلاش همکاران در ۴ بخش رادیو، شبکه سهند، رادیو برون مرزی و فضای مجازی آماده شده است.

تولید ۴۰ هزار دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر/رتبه دوم رادیو تبریز در کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید محسن لطیفی مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی ،پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر با حضور جمعی از مدیران رسانه های استان با بیان اینکه با بیان اینکه در وضعیت کنونی رسانه وظیفه سنگینی بر عهده دارد گفت: تمامی دشمنان انقلاب امروز همه با هم برای سرنگونی این انقلاب متحد شده اند فلذا در این بین با توجه نقش اثر گذار رسانه ها خصوصا در فضای مجازی برای تقویت جبهه انقلاب ضروری به نظر می رسد

وی ادامه داد: هر چند تا کنون دشمنان به توفیقی نرسیده اند و امیدواریم با حضور پرشور همیشگی مردم در صحنه به این هدف نخواهند رسید.

 

وی با بیان اینکه رادیو تبریز رتبه دوم جذب مخاطب را در کشور کسب کرده افزود: به مناسبت قیام ۲۹ مردم تبریز برنامه های روز ۲۹ بهمن تماما با محوریت بازخوانی حوادث این قیام تاریخی و نقش مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

 

لطیفی در ادامه از تولید سریال فاخر جلال خبر داد و افزود: سریال جلال با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان با موضوع انقلاب اسلامی هم اکنون در مراحل پیش تولید قرار دارد و برای پخش در شهریور ۹۷ از شبکه های سراسری سیما در صدا و سیمای مرکز تبریز آماده سازی می رشود.

 

در ادامه این نشست مدیران رسانه ها به ایراد نقطه نظرات خود در جهت بهبود کیفی برنامه های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی پرداختند.

 

انتهای پیام/خ

رتبه دوم رادیو تبریز در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.