مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: تشکل ها زمانی در جامعه اثرگذار خواهند بود که هدف و برنامه منسجم داشته باشند.

اثرگذاری تشکل ها در جامعه، منوط به داشتن هدف و برنامه منسجمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید محسن لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی،امروز در جمع اعضای جمعیت زنان فرهیخته استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نقش تربیتی زنان و مادران در جامعه افزود: با توجه به واقعیت ها و ناهنجاری های اجتماعی موجود، اهمیت هدف گذاری برای پررنگ شدن نقش تربیتی زنان و تقویت آن در شرایط کنونی ، دوچندان است.


وی افزود: از این رو انتظار می رود تشکل زنان فرهیخته، برنامه ریزی های لازم را برای بازگرداندن هویت اسلامی به خانواده ها و زنان و مادران انجام دهد تا به تبع آن سلامت جامعه بیش از پیش تضمین شود و در این راستا صدا و سیما هم با تمام توان و امکانات برای همکاری با جمعیت زنان فرهیخته و برنامه سازی در این حوزه، آماده است.


مسئول جمعیت زنان فرهیخته آذربایجان شرقی هم در این نشست تحکیم بنیان خانواده ها، فعالیت در فضای مجازی و رسانه، تلاش برای تحقق شعار سال و تعمیق باورهای دینی و ارزشی و کاهش آسیب های اجتماعی را از مهمترین اهداف این تشکل اعلام کرد و گفت: این تشکل نوپا هم اکنون 40 عضو ثابت دارد و تلاش می شود با شناسایی زنان فرهیخته استان این تعداد افزایش یابد.


نسرین پیر سمساری، طرح شکوفه های یاس به منظور ترویج فرهنگ فاطمی در نقاط بحرانی تبریز و حومه را مهمترین طرح در دست اجرای این تشکل برشمرد و گفت: انتظار می رود صدا و سیما و دیگر نهاد ها، زنان فرهیخته را در رسیدن به اهدافشان یاری کنند.

انتهای پیام/خ

ترویج فرهنگ فاطمی در نقاط بحرانی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.