نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت : تجلیل از مداحان ، شاعران و ذاکران اهل بیت ، ترویج فرهنگ حسینی و زنده نگه داشتن عاشورا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تجلیل از ذاکران اهل بیت علیهم السلام در تبریز گفت:امیدواریم مداحان عاشورایی توصیه های مقام معظم رهبری را مبنی بیان اشعار حماسی و انقلابی و موضوعات روز در عزاداری ها به کار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد : باید از گردهمایی های مذهبی که جوانان حضور پرشوری در آنها دارند در راستای پرورش افکار اسلامی و مذهبی بهره بگیریم.

امام جمعه تبریز تصریح کرد : همه ما قدردان فداکاری شهدای گرانقدر کشورمان به خصوص شهدای مدافعان حرم هستیم چرا که امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون از جان گذشتگی آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان افزود : امروز جوانان عاشق اهل بیت با شور و شوق فراوان آماده دفاع از حرم آل الله هستند و این موضوع ، برای کشورمان برکت و عزت است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین از سید محسن لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به دلیل پوشش کامل خبری و تصویری مراسم عزاداری دهه محرم تجلیل کرد.

در پایان این مراسم از 10 نوحه خوان و مداح برتر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ش

تجلیل از ذاکران اهل بیت علیهم السلام در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.