مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: رقابت ما با تیم‌های عربی از مبانی اقتصادی و تجهیزات نابرابر است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  سعید آذری شامگاه سه شنبه پس از دیدار تیمش برابر آیزاول هند اظهار داشت: در ابتدا باید صعود تیم فوتبال ذوب‌آهن را به مرحله گروهی آسیا به مردم ایران تبریک بگویم و همچنین تشکر ویژه‌ای از همکاران خودم در باشگاه ذوب‌آهن که در کارهای استادیوم فولادشهر ما را بسیار کمک کردند و از هواداران نیز بابت حمایت تیم تشکر می‌کنم.

وی افزود: اگر بخواهیم با عشق کار انجام دهیم نتیجه آن رساندن ورزشگاه فولادشهر به بازی‌های آسیایی بود که همه می‌گفتند این امر تحقق پیدا نمی‌کند. حتی تاج نیز که یک ماه پیش بازدیدی از این زمین داشتند گفتند این زمین به بازی‌های آسیایی نمی‌رسد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: اما همه با عشق و علاقه کمک کردند و امروز توانستیم در این ورزشگاه بازی انجام دهیم. بحث برفروبی جهادی روز پیش از بازی هم من فقط عاملی بودم که در کنار بچه‌هام حضور پیدا کردم تا آن‌ها هم ببینند مدیران و همکارانشان نه تنها در مباحث مدیریتی بلکه در دیگر موضوعات نیز حضور دارند.

وی تصریح کرد: دیروز من تنها برف‌روبی نمی‌کردم بلکه همه مدیران و معاونان و ورزشکاران باشگاه نیز در این موضوع شرکت داشتند. اگر اتفاقی که دیروز افتاد در همه ایران رخ دهد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود. برای مثال کی‌روش نباید 7 سال منتظر یک زمین چمن باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: ما نشان دادیم که در طول 60 روز می‌توان 2 زمین چمن درست کرد. اکنون تمرکز بر روی زمین فولادشهر است اما زمین چمن شماره 2 فولادشهر که به نام مرحوم عسگری نامگذاری شد نیز به‌زودی آماده می‌شود، این زمین از چمنی که در گذشته فولادشهر وجود داشت درست کردیم.

وی گفت: بنابراین اکنون فولادشهر 2 زمین چمن دارد، یکی برای تمرین و دیگر آماده برای مسابقات است تا زمین مسابقه کمتر آسیب ببیند. همه ارکان باشگاه در این امر کمک کردند که من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. دست کارگری را می‌بوسم که 3 ماه حقوق نگرفته ولی دیروز عاشقانه کار کرد و امروز نتیجه‌اش را گرفت.

آذری اظهار داشت: قول می‌دهم که سریعا نسبت به پرداخت حقوق معوقه آن‌ها اقدام می‌کنیم. ما 3 ماه در این زمین بازی انجام ندادیم اما عملیات عمرانی 2 ماه طول کشید و امروز با صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا مزدمان را گرفتیم.

وی افزود: در این عملیات بیش از 25 هزار متر مکعب خاک را ابتدا برداشت کردیم. پس از آن 3 لایه خاک‌ریزی شده و سیستم زه‌کشی ترمیم شد. پس از آن خاک کشاورزی ریخته و معادل 9 هزار متر مربع چمن از خرانه منتقل شد. به همین نسبت در زمین شماره 2 عملیات داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: همه ما برای یک هدف تلاش می‌کنیم و در یک قایق هستیم و خوشبختانه بچه‌ها آمدند و امروز بازی در این ورزشگاه برگزار شد و خوشبختانه پیروز آن ما بودیم.

آذری بیان کرد: کار مشکل ما از امروز آغاز شد و تجهیز و آماده‌سازی تیم در مبحث فنی با قلعه‌نویی است، در بحث ستادی و پشتیبانی ما فعالیت می‌کنیم، با توجه به صحبت‌هایی که با صادقی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن صورت گرفته برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که ذوب‌آهن به عنوان نماینده اصفهان و ایران به خوبی در مرحله گروهی حاضر شود.

وی گفت: رقابت ما با تیم‌های عربی از مبانی اقتصادی و تجهیزات نابرابر است که البته در سال‌های گذشته نیز این مباحث وجود داشته ولی ذوب‌آهن عملکرد خیره کننده‌ای داشت. امیدوارم با حمایت همه در مرحله گروهی نیز بتوانیم به خوبی ظاهر شویم و از گروه خودمان صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: باید واقع بین باشیم، قدرت ما با قطر چه از نظر اقتصادی در فیفا و ای اف سی و چه از نظر دیپلماتیک در ورزشی قابل مقایسه نیست. وقتی قطر توانست میزبان جام‌جهانی 2020 شود این نشان می‌دهد که در فیفا نفوذ داشتند و پیروز این رای شدند.

وی افزود: باید بپذیریم با توجه مشکلات سیاسی که با کشور عربستان داریم به صلاح خودمان هم نیست که در کشور خودمان بازی یا در کشور آن‌ها این کار را انجام دهیم و این مشکل باید ابتدا از نظر سیاسی برطرف شود و من معتقدم که نگاه مثبتی به این موضوع وجود دارد.

آذری خاطرنشان کرد: ما چاره‌ای جز بازی با این تیم‌ها نداریم چرا که با عدم بازی با تیم‌های عربی فقط بهانه‌ای به ای اف سی می‌دهیم تا تیم‌های ایرانی را به کلی از این رقابت‌ها حذف کنند. باید در کشورهای بی‌طرف بازی کنیم و این مسئله باید از نظر سیاسی برطرف شود که با شرایطی که الان مشاهده می‌شود برطرف کردن این مسئله زمان می‌برد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها نیز بابت پوشش اخبارمان تشکر ویژه دارم، این بسیار به ما کمک کرد که مردم متوجه شوند که افراد عاشقی در این مجموعه هستند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن کارهای سخت خوبی را انجام دهند و به عنوان الگو در کشور معرفی شوند.

وی تصریح کرد: از هواداران نیز تشکر می‌کنم که در این هوای بسیار سرد ما را تنها نگذاشتند تا بازگشت ما به فولادشهر با پیروزی همراه باشد. خوشبختانه با توجه به نتایج تحقیقات صورت گرفته ذوب‌آهن در مسیر پارامترهای حضور هوادار در ورزشگاه قرار گرفته است.

آذری بیان کرد: من به شما قول می‌دهم که روز به روز افرادی که برای تماشای بازی ذوب‌آهن به ورزشگاه می‌آیند بیشتر شود. دومین عنصر نیز دسترسی مردم به فولادشهر است که من عقیده دارم با طرح توسعه مترو فولادشهر یکی از استادیوم‌های اصفهان باشد که می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.