سرمربی پرتغالی تیم فوتبال آیزاول هندگفت: نخستین بار است که حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنیم. اگر شانس کمی داریم اما با همان شانس هم تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پائولو کوئیلیو منزس در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در مرحله جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در باره اینکه تیمش چه کیفیتی دارد و میزان شناخت آنها نسبت به ذوب آهن چقدر است، افزود: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم شانس ما برای بازی فردا کم است.

وی افزود :ما تیم جوانی داریم. به جز آلفرد که کاپیتان تیم هست سایر بازیکنان ما جذب تیم‌های دیگر شدند. مابقی نفرات سال قبل ترانسفر شدند. وقت زیادی برای شناخت حریفمان نداشتیم چون مشکلاتی برای گرفتن روادید به وجود آمد.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال آیزاول هندگفت: ذوب آهن تیم خوبی است البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و در بازی فردا  تا زمانی که توپ را در اختیار داشته باشیم برای حمله تلاش می‌کنیم و وقتی حریف صاحب توپ می‌شود سعی در دفاع داریم.  

شایان ذکر است: در مرحله جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا،  دو تیم آیزاول هند و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17 فردا سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.