حریق کارگاه تولید کفش در خیابان زینبیه اصفهان اطفا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت 11:08 دقیقه صبح امروز یک مورد حریق کارگاه تولید کفش واقع در خیابان زینبیه محله سودان به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی اکیپ ایستگاههای شماره 7 و 19 را به محل حادثه اعزام کرد.

محمد شریعتی افزود: حریق در یک کارگاه تولید کفش به متراژ حدود 200 متر مربع بود که پس از اطلاع به سامانه 125 اکیپ عملیاتی پس از 4 دقیقه در محل حضور و در کمترین زمان ممکن حریق را مهار و اطفا کردند.

وی ادامه داد : کارگاه فوق یک حمام قدیمی در محله سودان خیابان زینبیه بود که با تغییر کاربری بدون رعایت موارد ایمنی مرتبط به کارگاه تولید کفش تبدیل وشروع به فعالیت کرده بود.

شریعتی اظهار داشت : دراین کارگاه به دلیل وجود مواد قابل اشتعال از جمله تینر ، بنزین ، چرم و هم چنین و جود 5 سیلندر کپسول گاز 11 کیلویی و همچنین همجواری کارگاه با منازل مسکونی , آتش می توانست خسارات جبران ناپذیری برای منازل مجاور و خود کارگاه به همراه داشته باشد که خوشبختانه با حضور به موقع و عکس العمل سریع آتش نشانان از بروز چنین حادثه ای جلوگیری بعمل آمد.

 

انتهای پیام/م

 

آتش سوزی درکارگاه تولید کفش

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.