مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از خاموش کردن آتش در پارکینگ مجتمع مسکونی ۵ طبقه در خیابان مخابرات شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی اظهار کرد: ساعت 00:12 بامداد امروز با اعلام خبر آتش گرفتن خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی 5 طبقه در خیابان مخابرات به سامانه 125 بلافاصله ستاد فرماندهی اکیپ‌های عملیاتی ایستگاه‌های 6، 18، 16 و 19 به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش سوزی مذکور که یک دستگاه خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی 5 طبقه بود و با توجه تراکم جمعیت در نیمه شب همه ساکنان دچار دود گرفتگی شدند و با توجه به وسعت دود امکان خروج به بیرون را نداشتند و هر لحظه نیز احتمال سرایت آتش و رسیدن شعله به طبقه‌های بالای مجتمع بیشتر می‌شد.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان، با توجه به سرعت حرکت دود و خطرات آن، آتش‌نشانان بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم و اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق، جستجو و نجات گرفتارشدگان در دود را آغاز کردند و اکیپ دوم عملیاتی نیز همزمان و با سرعت عمل بالا آتش سوزی را در همان دقایق ابتدایی مهار کردند و از سرایت آتش به نقاط دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

شریعتی در پایان با بیان اینکه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است، گفت: کارشناسان پیشگیری از آتش این سازمان، علت  وقوع این حادثه را در دست بررسی دارند.

 

انتهای پیام/م

 

آتش سوزی خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.