مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود ۹۳۳ فقره پرونده به شعب تعزیرات استان و صدور جریمه ۴۴ میلیارد ریالی برای متخلفان اقتصادی در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه جریمه ۴۴ میلیارد ریالی برای متخلفان اقتصادی در بخش های مختلف قاچاق، کالا و خدمات و پرونده های بهداشتی در استان کرمانشاه خبر داد.

این مسئول با اشاره به رسیدگی و صدور حکم برای پرونده های مذکور تعداد پرونده های بخش کالا و خدمات را تعداد ۷۴۶ فقره عنوان کرد و  افزود: برای متخلفان در این بخش مبلغ۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۴۴۰ ریال محکومیت صادر شده است.

وی  آمار پرونده های قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان را ۱۵۷ فقره اعلان و بیان کرد: برای تخلفات موصوف مبلغ ۳۷ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۳۴۰ ریال محکومیت صادر شده است.

جودکی همچنین آمار عملکرد پرونده های بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی اداره کل تعزیرات حکومتی استان را ۲۰ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مزبور مبلغ ۳۱ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال محکومیت صادر شده است.

 

 انتهای پیام/ز

 

ورود ۹۳۳ فقره پرونده به شعب تعزیرات استان کرمانشاه

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.