سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با برنامه نود درباره تمرینات بازیکنان ملی پوش توضیحاتی را بیان کرد.

کی روش: باید بازیکنان را در بالاترین سطح نگه داریمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف اصلی ما در این تمرینات آماده کردن ۴۰ بازیکن است تا آنها در بالاترین سطح بازی خود باشند، زیرا در جام جهانی به سطح بالایی از توانایی بازیکنان نیاز است و با توجه به دانش من باید بازیکنان را در بالاترین سطح نگه داریم، آن هم نه تنها برای بازی‌های جام جهانی بلکه برای بازی‌های باشگاهی و لیگ ایران.

کی روش همچنین گفت: ساختن پک (محل تمرینات تیم ملی فوتبال) ۷ سال به طول انجامید، تلاش در این هفت سال باعث پیشرفت بازیکنان ما شد تمرینات ما در پک (محل تمرینات تیم ملی فوتبال) تنها قستمی از برنامه آماده سازی تیم برای شرکت در جام جهانی است ، این تمرینات در راستای کمک به توانایی‌هایی بازیکنان و تمرینات باشگاه‌ها است.

وی افزود:اگر نگاه ما اصولی باشد، از نظر تاکتیکی و تکنیکی و همچنین روحی و روانی بازیکنان را آماده می‌کنیم، تیم ما در سخت‌ترین گروه جام جهانی است و می‌دانیم که تیم‌های حاضر در بالاترین سطح خود قرار دارند پس بازیکنان باید در بالاترین سطح آمادگی باشد.

او در ادامه درباره آماده سازی ذهنی بازیکنان تصریح کرد: بازیکنان 2 یا سه روز در کمپ هستند و روحیه‌ی اتحاد درآن‌ها ایجاد شده و  عملکرد بازیکنان را در هر هفته از لحاظ فیزیکی، پزشکی و مقدار زمان بازی آن‌ها بررسی می‌کنیم و با جزییات آن‌ها را مرور می‌کنیم. ما همه بازیکنان را در یک سطح نگاه کرده و تمامی کادر در اختیار این بازیکنان هستند تا باعث پیشرفت آن‌ها شوند.

 

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال در برنامه نود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار