عصر دیروز (دوشنبه) اتفاقی جنجالی در ساختمان دپارتمان تخصصی ملی فوتبال رخ داد و معاون دبیرکل با مربی تیم ملی درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه روز گذشته جیم هانسن، نایب رئیس کمیته انضباطی یوفا و مشاور بین الملل فیفا درصدد بود همراه با علی خطیر، معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از "ساختمان پک" بازدید کند اما اوسیانو داکروز، دستیار پرتغالی کارلوس کی روش که در زمان غیبت سرمربی تیم ملی به مرد همه کاره این ساختمان تبدیل شده است با پرخاش به آن ها مانع از حضورشان در این ساختمان شد. البته این اتفاق درحالی رخ داد که طبق شنیده های ما، حضور خطیر و جیم هانسن در این ساختمان هماهنگ شده بود اما داکروز اجازه حضور آنها را نداد تا درگیری و فحاشی بین طرفین شکل بگیرد.

از سویی برخی ها که در نزدیکی ساختمان « PEC » حضور داشتند، بیان کردند که داکروز مورد فحاشی و ضرب و شتم قرار گرفته و حتی مشاور بین الملل فیفا هم از او عذرخواهی کرده اما نکته آنجاست که چرا یک مربی پرتغالی مانع از حضور افراد فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون جهانی فوتبال به این ساختمان شده است.

آیا این ضعف فدراسیون فوتبال ایران است؟

ساختمان پک با نظارت و هماهنگی کارلوس کی روش ساخته شد و مربوط به تیم های ملی است و تمام امور مربوط به این ساختمان هم برعهده سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است. با توجه به اینکه اسرار محرمانه بازیکنان و میزان آمادگی یوزهای ایرانی در آن ساختمان است، هرکسی اجازه ورود ندارد و باید پیش از ورود هماهنگی های لازم صورت بگیرد و به همین دلیل داکروز ( مامور کی روش در پک ) اجازه حضور در ساختمان را به خطیر و هانسن نداد و همین موضوع سبب شد تا مشاور دبیرکل فدراسیون، گزارشی را آماده کرده و به حراست فدراسیون و کمیته اخلاق تحویل دهد.

به طور کلی اتفاق زشتی در فوتبال ایران رخ داد و از سویی یک پرتغالی اجازه حضور نایب رئیس کمیته انضباطی یوفا و مشاور بین الملل فیفا و مشاور دبیرکل فدراسیون فوتبال را به ساختمان پک نداد و از سویی دیگر، عکس العمل او به دلیل حفظ اسرار میزان آمادگی بازیکنان و ضعیت آنها بود که شاید به بیرون از تیم ملی نفوذ نکند و سبب ضرر رساندن به فوتبال کشورمان نشود.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات «پک»

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای درباره رخداد دیروز در ساختمان پک توضیحاتی را ارائه کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: در زمان بازدید هان جانسن از ساختمان پک به دلیل انجام نشدن برخی پیش‌بینی‌ها و عدم هماهنگی‌ها، اتفاق ناخوشایندی رخ داد.

در ساختمان پک به دلیل اینکه محل استقرار تیم ملی و کادر فنی است، اطلاعات محرمانه‌ای از تیم ملی وجود دارد، بنابراین ضروری است که ورود به این ساختمان با هماهنگی صورت گیرد.

اگر آقای اوسیانو کروز مانع ورود افراد به بخش‌هایی از این ساختمان و اتاق‌های کادر فنی شده، او تنها وظیفه قانونی‌اش را انجام داده و رفتار نامتعارفی هم از او سر نزده است. ضمن آنکه باید اشاره کرد آغازگر توهین های کلامی ، آقای علی خطیر بوده است.

گزارش کامل این ماجرا به رئیس محترم فدراسیون فوتبال منتقل شده و به محض بازگشت ایشان به تهران، تصمیم لازم درباره خاطی توسط رییس فدراسیون اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

دستیار کی روش، معاون ساکت را به ساختمان «پک» راه نداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۷ دی ۱۳۹۶
دمش گرم
آخرین اخبار