اوسیانو داکروز روز گذشته با جنجال سازی مانع از ورود نماینده فیفا و معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال به ساختمان "پک" شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه روز گذشته جیم هانسن، نایب رئیس کمیته انضباطی یوفا و مشاور بین الملل فیفا قصد داشتند همراه با علی خطیر، معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از "ساختمان پک" بازدید کند اما اوسیانو داکروز، دستیار پرتغالی کارلوس کی روش که در زمان غیبت سرمربی تیم ملی به مرد همه کاره این ساختمان تبدیل شده است با پرخاش به آن ها مانع از حضورشان در این ساختمان شد.

داکروز اعتقاد داشت که خطیر و هانسن باید پیش از حضور در ساختمان "پک" با او برای بازدید از این محل هماهنگی به عمل می آوردند اما خطیر که از اظهارات و رفتار دستیار کی روش عصبانی شده بود به این اقدام اعتراض کرد که بالارفتن صدای این 2 نفر منجر به جنجال در مرکز ملی فوتبال ایران شد.

برهمین اساس علی خطیر بلافاصله پس از پایان درگیری های کلامی اش با داکروز از رفتار مربی تیم ملی کشورمان به کمیته اخلاق شکایت کرد.

او در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما بیان کرد: ترجیح می دهم درباره این موضوع صحبت نکنم و بهتر است اتفاق روز گذشته را از مسئولان کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پیگیری کنید.

همچنین محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با وجود اینکه روز گذشته در مرکز ملی فوتبال ایران حضور نداشتم اما در جریان این موضوع قرار گرفته ام. به همین دلیل درگیری لفظی داکروز و خطیر را پیگیری می کنم.

انتهای پیام/

جنجال در مرکز ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۶ دی ۱۳۹۶
اخه ارثیه پدری کیروشه
آخرین اخبار