فرماندار اصفهان اقدامات شورای زکات را در رفع مشکلات کشاورزان شرق اصفهان خوب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد رضوانی امروز در جلسه مشترک ساماندهی امور جوانان، شورای زکات و ستاد اقامه نماز شهرستان اصفهان بیان کرد: در شرق اصفهان کشاورزان به دلیل مشکلات پیش آمده در سختی زندگی می‌کنند و اقدامات شورای زکات شهرستان کمک بسیاری در رفع مشکلات آنان داشته است.

وی با بیان این که تمام دستگاه‌ها نیاز است تا از امکانات خود برای ترویج فرهنگ نماز استفاده کنند،اظهار کرد:  با توجه به هجمه‌های زیادی که امروز نسبت به قشر جوان و نوجوان وجود دارد باید ترویج فرهنگ نماز را در مدارس و دانشگاه‌های اصفهان با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

فرماندار اصفهان با بیان این که یکی از مشکلات امروز، مسائل هویتی جوانان است، بر لزوم بررسی رابطه بی‌هویتی در جوانان و مشارکت آن‌ها در آشوب‌های اخیرتاکید و خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان مسؤولان نظام و پدران خانواده باید به این مسائل توجه کنیم، در حوادث اخیر نیز با بررسی میانگین سنی افراد شرکت کننده در آشوب‌ها، متوجه عمق موضوع می‌شویم و ناامیدی که بین جوانان و مردم تزریق می‌شود یک خطر است.

رضوانی با بیان این که باید در خصوص ازدواج و اشتغال جوانان، تلاش جدی صورت دهیم، مطرح کرد: محدودیت‌های بی‌موردی که اعمال می‌شود باعث بروز رفتارهای خطرناکی مانند اعتیاد و مسائل اخلاقی از سوی جوانان می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه مشترک ساماندهی امور جوانان، شورای زکات و ستاد اقامه نماز شهرستان اصفهان

برچسب ها: فرمانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.