امام‌جمعه بادرود گفت: برای سهولت اقامه نماز توسط مسافران در ورودی شهر بادرود ساخت مسجد آقا علی عباس در کنار میدان الغدیر ضروری است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی  امروز در اجلاس نماز نظنز اظهار کرد: نماز نزدیکی به خداوند را برای انسان به ارمغان می‌آورد و تأثیرات آن در زندگی فردی و در جامعه رفته‌رفته به‌ سوی کمال و سعادت است.

وی افزود: فلسفه اصلی نماز یاد خداست، نمازگزار همواره وجود خدا را در هر لحظه و در هر مکان یادآور می‌شود و هنگام انجام کارهای حلال و حرام به یاد خدا می‌افتد، نمازگزار در صورت حضور قلب در نماز خود را به‌ سوی خداوند نزدیک می‌بیند و گناهان و آلودگی او از بین می‌رود.

امام‌ جمعه بادرود تصریح کرد: فلسفه برپایی اجلاس نماز در آخرین ماه از سال 95 و در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س) احیای فرهنگ نماز است چراکه امام زمان(عج) فرموده‌اند «الگو نماز برای من، فاطمه زهرا(س) است».

وی با اشاره به اینکه فرهنگ نماز همان فرهنگ دین‌مداری و ولایت مداری است، بیان داشت: نهادینه شدن فرهنگ نماز باید خروجی این اجلاس باشد و به نماز نیز باید بهاداده شود.

قاسمی با اعلام اینکه هم‌اکنون در 45 مسجد در سطح منطقه نماز اقامه می‌شود، گفت: در شهر بادرود 16 مسجد وجود دارد که در 14 مسجد نماز جماعت برگزار می‌شود، یکی از مشکلات شهر بادرود عدم وجود مسجد در ورودی شهر و در کنار جاده ترانزیت تهران بندرعباس است که انتظار می‌رود قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور بودجه ویژه‌ای را برای ساخت مسجد آقا علی عباس در میدان الغدیر ورودی بادرود اختصاص دهد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.