دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان تیران و کرون از برگزاری اجلاس نماز در 29 آذرماه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس قاری  اظهارکرد: این اجلاس با حضور فعالان عرصه نماز شهرستان تیران وکرون و حضور اعضای ستاد اقامه نماز استان اصفهان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی بیان کرد: فراخوان مقاله، شعر و انشا با موضوع نماز و نقش آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرستان اعلام شده و از آثار برتر در بخش دانش آموزی، دانشجویی و آزاد همزمان با اجلاس نماز تجلیل می شود.
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه سخنرانی، تجلیل، شعرخوانی، اجرای تئاتر کاربردی، ارائه مقاله برتر از برنامه های اجلاس نماز است، تصریح کرد: از امام جماعت برتر، برگزیدگان شعر، مقاله و انشا و ادارات فعال در عرصه نماز در مراسم اجلاس تجلیل می شود.
وی ادامه داد: ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان تیران و کرون در طول هفته نیز برنامه هایی را به عنوان برنامه های جانبی اجلاس نماز از جمله صبحگاه نماز، فعالیت های تبلیغی، نشست های کاربردی را اجرا می کنند.
قاری یادآورشد: اجلاس نماز شهرستان تیران وکرون با رویکرد و هدف تبیین نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.