۳۱۰ مرکز یادگیری محلی در کشور راه اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی مهدی‌زاده معاون آموزشی نهضت سوادآموزی کشور در مراسم افتتاح مرکز یادگیری محلی گل نرگس شهرستان اقلید با اشاره به راه‌اندازی ۳۱۰ مرکز یادگیری محلی در کشور گفت: در استان فارس ۱۵ مرکز یادگیری محلی وجود دارد.

وی بیان کرد: مرکز یادگیری محلی در کشور ایده‌ای است که از ۳۰ سال پیش در بیشتر کشور‌های جهان وجود داشته و در ایران نیز از ۱۵ سال پیش این مراکز آغاز به کار کرده و توسعه یافته است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه ۱۵ مرکز در استان فارس وجود دارد این مراکز را یک مجتمع آموزشی دانست و افزود: افراد برای اشتغال‌زایی، سوادآموزی، توانمندسازی و بهبود زندگی مسائلی را که نیاز دارند از یکدیگر می‌آموزند.

معاون آموزشی نهضت سوادآموزی کشور با تاکید بر اینکه مرکز یادگیری محلی خانه دوم مردم است، تصریح کرد: این مراکز باید محلی برای هم‌اندیشی، تعامل، تبادل‌نظر، حضور، همدلی، اندیشه و دانسته‌های مردم به یکدیگر و انتقال تجربه‌های آن‌ها در زمینه‌های مختلف باشد.

مهدی زاده توسعه مهارت‌های اشتغال‌زایی را از اهداف راه‌اندازی مراکز یادگیری محلی برشمرد و ادامه داد: برای راه‌اندازی این مراکز از امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود و تنها به کمک‌های دولتی اکتفا نمی‌شود.
انتهای پیام /ت

راه اندازی مراکز یادگیری محلی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار