فرماندار گناوه گفت:شهرداری و اداره آب و فاضلاب باید جهت مسدود شدن ورود فاضلاب به دریا در گناوه اقدام جدی کنند.

باید جهت مسدود شدن ورود فاضلاب به دریا در گناوه اقدام جدی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران و مدیران فضای مجازی در خصوص وضعیت فاضلاب گناوه، اظهار داشت: در بحث حل دفع صحیح فاضلاب در شهرستان گناوه باید بحث را از نشست ها و میزگردها فراتر کنیم و با آگاهی بخشی در این زمینه در سطح شهرستان این مشکل را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه دفع نادرست فاضلاب سلامت مردم را دچار آسیب می کند، بیان کرد: رسانه ها، فعالین اجتماعی و فضای مجازی باید در این راستا به مردم اطلاع رسانی کنند.

پاک نژاد عنوان کرد: مشکل عمده ما اکنون عدم اتصال برخی خانه ها به انشعاب فاضلاب و سرازیر شدن این فاضلاب ها به دریا است و لازمه رفع این مشکل مشارکت و همت همگانی است.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی و ادارت مرتبط می توانند یاری رسان در حل این مشکل باشند، گفت: شهرداری و سازمان نظام مهندسی می تواند در طرح های مختلف تشویقی خانواده ها را ترغیب به اتصال انشعابات کنند و در مرحله دوم باید برخورد و اخطار قانونی داده شود.

وی تصریح کرد: شهرداری و اداره آب و فاضلاب باید جهت مسدود شدن ورود فاضلاب به دریا در گناوه اقدام جدی کنند.

پاکنژاد با اشاره به هزینه مورد نیاز برای تکمیل سیستم فاضلاب گناوه عنوان کرد: باید با همکاری مسئولان استانی و نمایده مجلس اعتبارملی را برای تکمیل این پروژه اخذ کرد.

انتهای پیام/م

ورود فاضلاب به دریا در گناوه مسدود شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.