مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اجرای خط انتقال، شبکه داخلی، خط انتقال اصلی و نصب انشعاب فاضلاب مسکن مهر سایت بهمن بوشهر در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت که برای اجرای این پروژه ۷۷ میلیارد ریال اختصاص یافت.

۷۷ میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب مسکن مهر بوشهر اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کیقباد یاکیده صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح فاضلاب مسکن مهر بوشهر با بیان اینکه طرح جمع‌آوری فاضلاب در شهرها و نقاط مختلف استان بوشهر در اولویت قرار گرفته اظهار داشت: در این راستا طرح فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 50 هزار خانوار بوشهری از طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب بهره‌مند هستند تصریح کرد: طرح فاضلاب بوشهر پیشرفت فیزیکی بالای 75 درصد دارد که با وارد مدار شدن بخشی از شبکه، روزانه به طور متوسط 42 هزار متر مکعب فاضلاب جمع‌آوری و تصفیه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح فاضلاب در مسکن مهر سایت بهمن بوشهر خبر داد و گفت: طرح فاضلاب در این سایت مورد توجه قرار گرفته و 2 کیلومتر شبکه فرعی اجرا شد.

یاکیده با بیان اینکه 330 واحد مسکونی در سایت مسکن مهر یاد شده به شبکه فاضلاب متصل شده است گفت: 330 واحد مسکونی از 660 واحد شامل 120 فقره انشعاب فاضلاب از 220 فقره موجود کار شده و مابقی تا 10 روز آینده به شبکه فرعی متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی خط کلکتور اصلی جمع ‌آوری فاضلاب به طول 800 متر در حال اجرا است افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا اواسط دی ماه تمامی شبکه‌های فاضلاب مسکن مهر سایت بهمن بوشهر به این کلکتور متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای خط انتقال فاضلاب یاد شده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود اواخر دی ماه خط 2 کیلومتری شبکه فاضلاب سایت مسکن مهر بهمن بوشهر افتتاح شود.

یاکیده با اشاره به اینکه برای اجرای شبکه فرعی و نصب انشعاب فاضلاب در مسکن مهر سایت بهمن 15 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: در مجموع برای اجرای خط انتقال، شبکه داخلی، خط انتقال اصلی و نصب انشعاب فاضلاب مسکن مهر سایت بهمن بوشهر 77 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

انتهای پیام/پ

اختصاص ۷۷ میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب مسکن مهر بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.