دو سارق حرفه ای كه اقدام به سرقت قطعات داخل خودرو می كردند در عمليات كارآگاهان پليس آگاهی استان اصفهان دستگير و به سرقت به ارزش 500 ميليون ريال اعتراف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "ستار خسروي " رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت تعدادي از  شهروندان مبني بر سرقت قطعات داخل خودرو آنها ، موضوع شناسايي سارق يا سارقان در دستور كار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي  افزود:با بررسي کارآگاهان مشخص شد دو سارق با پرسه زني در سطح شهر خودرو هايي که ايمني لازم را نداشتند را شناسايي و اقدام به سرقت از داخل و صندوق عقب خودرو هاي پارک شده در کنار خيابان مي کنند كه  با انجام تحقيقات و اقدامات پليسي ويژه سرانجام اين دو سارق شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه در تحقيقات صورت گرفته سارقان به چندين فقره سرقت از داخل خودرو همشهريان به ارزش 500 ميليون ريال اقرار کردند،افزود: براساس اعترافات متهمان، آنان بيشتر خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني و دزدگير را شناسايي و از آنها سرقت مي کردند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه سارقان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند، گفت: توصيه ما به شهروندان اين است كه هنگام ترك خودرو خود دقت كنند ،درها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير ،سوئيچ مخفي ،قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل بازدارنده مجهز و وسايل شخصي  مانند کيف، اسناد، وجوه نقد  و مدارک با ارزش  را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد قرار ندهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.