رئيس پليس آگاهی استان اصفهان گفت: اعضای يک باند 4 نفره سارقان زورگير دستگیر و 300 ميليون ريال اموال مسروقه نیز کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان 2 موتورسوار با صورت پوشیده به او نزدیک شده‌اند و با تهدید و اعمال خشونت گوشی تلفن همراه و مقداری وجه نقد از او سرقت کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 2 سارق شدند و با طرح‌ریزی در یک عملیات منسجم هر 2 فرد را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهمان در بازجوئی‌های پلیس به سرقت 300 میلیون ریال اموال از شهروندان با همدستی 2 فرد دیگر اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه سارقان تعداد 20 دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه تبلت مسروقه، تعدادی مدارک و کیف‌های جیبی مسروقه، انواع سلاح‌های سرد و موتورسیکلت‌های مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شدند.

خسروی با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری باند سارقان زورگیر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.