استاندار خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه فجر ۷۶۶ پروژه در استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از ۷۶۶ پروژه در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر گفت : امسال ۷۶۶ پروژه با اعتبار افزون بر ۴۲۸ میلیارد تومان در ایتان به بهره برداری خواهد رسید .

وی زیر ساخت ارتباطات، راه وشهرسازی، گازرسانی، آبفای شهری و روستایی، علوم پزشکی، کشاورزی و . . . را از جمله طرح ها در استان برشمرد و اظهار کرد : از این تعداد پروژه ۷۱ پروژه با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان بهره برداری می شود .

صالحی افزود : ۱۶۴ پروژه در بجنورد، شیروان ۹۵، اسفراین ۱۰۲ ، مانه وسملقان ۹۰ ، جاجرم ۵۸، گرمه ۳۲ ، فاروج ۸۱ و راز و جرگلان ۸۳ پروژه عمرانی ، کشاورزی و دانشگاهی به بهره برداری می رسد .

وی به نرخ بیکاری در استان اشاره کرد و گفت : تابستان امسال نرخ بیکاری در استان به ۹ ممیز ۹ دهم رسید که تا سال هزارو ۴۰۰ به زیر ۵ درصد خواهبم رساند .

استاندار خراسان شمالی گفت : در سال جاری ۱۰ هزارنفر هدف گذاری کرده بودیم که تاکنون برای ۸ هرارو۴۱۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است .

وی اظهار کرد : امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبارتسهیلات به هزار و ۷۰۰ طرح مشاغل خانگی در استان اختصاص یافت که ۱۳ برابر سال گذشته سهم داشتیم و تاکنون ۲۵ درصد از این تسهیلات پرداخت شده است .

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان این که آغاز دهه فجر مقارن با ایام دهه فاطمبه( س) است، گفت : جشن های دهه فجر بارعایت ایام فاطمیه برگزار می شود .

انتهای پیام/ز

بهره برداری از پروژه های دهه فجر در استان

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.