حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه بجنورد در آستانه دهه فجر گفت:۱۲ بهمن روز بزرگی در تاریخ ایران اسلامی است به طوری که با آمدن امام خمینی (ره) دشمن دیرینه اسلام با اربابانش برای همیشه از ایران اسلامی رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد   ، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مستندسازان جوان نیز اشاره کرد و گفت:لازم است از ابزار هنر برای انتقال پیام انقلاب ضمن نقد سازنده استفاده شود.

خطیب جمعه بجنورد همچنین در آستانه ایام فاطمیه اول از بانوان خواست تا حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند و علاوه بر تربیت فرزندان در راستای کسب و کار خانوادگی و برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

حجت االسلام والمسلمین یعقوبی همچنین گفت::در استان خراسان شمالی ۲ هزار و ۸۰۲ بیمارسرطانی شناسایی شده و بسیاری از خانواده این افراد به مشکلات عدیده مالی گرفتار هستند که لازم است خیران آن‌ها را فراموش نکنند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت::بسیاری از این سرطان‌ها قابل پیشگیری و درمان است، اما دولت انطوری که باید هزینه نمی‌کند و طرح تحول سلامت نیز گامی از پیش نبرده است.

انتهای پیام /ف

نماز پر صلابت جمعه در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.