فرماندار شهرستان جیرفت گفت:️حضور به موقع مسئولان در صحنه حوادث و اتفاقات میزان خسارات را به حداقل می‌رساند.

مهمترین اولویت در حوادث طبیعی، وقت شناسی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمدامینی روش فرماندار شهرستان جیرفت، در جلسه ستاد مدیریت بحران، که با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان برگزار شد، گفت:مقاوم سازی در بحث مسکن باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: ️اعضای هر خانواده باید آموزش لازم را در بحث امداد و تجات داشته باشند که توجه به این موضوع باعث می‌شود در زمان بحران خسارات به حداقل برسد.

امینی روش تصریح کرد:در مدیرت بحران بایستی ترتیبی اختصاص داده شود تا نیرو‌های لازم و متخصص پرورش یابند و باید در سطح شهرستان نیروی امدادگر داشته باشیم.

وی بابیان اینکه ️مانور‌های برگزار شده باید مداوم باشد افزود:️نیاز به عزم جدی همه مسئولان است، و دهیاری‌ها اجازه ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها را به مردم ندهند تا در زمان بروز سیل دچار مشکل نشوند.

احمد امینی روش گفت:وقت شناسی در حوادث طبیعی مهمترین اولویت است، ️. مسولین باید زمینه مشارکت مردم را بیشتر فراهم کنند.

فرماندار شهرستان جیرفت بابیان اینکه ️حضور به موقع مسئولان در صحنه حوادث و اتفاقات میزان خسارات را به حداقل می‌رساند اظهار کرد: مسئولان در زمان بحران باید از خودگذشتگی ️و جانفشانی داشته باشند، و مقاوم سازی زیر ساخت‌ها ️با همراهی و همدلی مسئولان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

وقت شناسی در زمان بحران در اولویت قرار گیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار