نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بهترین مدیریت اسلامی در 8 سال دفاع مقدس اجرا وموفق نیز بود.

بهترین مدیریت اسلامی در زمان جنگ بودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای اداری شهرستان کرمان  با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی علی بابایی سرپرست فرمانداری و مدیران ادارات صبح امروز بر گزار شد.

 در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه به آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب واسلامی ایران نزدیک می شویم، گفت: اما در این سالها اسلام مظلوم واقع شده است و نتوانستیم درست تبلیغ کنیم .

وی افزود: یکی از آن بحث های مهم در اسلام مدیریت اسلامی است که از درون باید اداره شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در مدیریت غیر اسلامی راه در رو زیاد است اظهار کرد: در مدیریت اسلامی یک مدیر در محل کارش خدا را در نظر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان تصریح کرد: بهترین مدیریت اسلامی در زمان جنگ به خوبی اجرا شد و جواب داد و کشور ما هرچه دارد از 8 سال دفاع مقدس است.

همچنین محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث مدیریت اسلامی مدیران باید بین خود و خدا مردم دار باشند، اظهار کرد: مدیران باید خود را خادمان مردم بدانند، تعامل خود را با مردم قوی کنند و از مردم فرار نکنند .

وی افزود: اداره امور مالیاتی جز اداراتی است که فشار زیادی روی مردم آورده و مردم آزاری می کند.

زاهدی با اعلام اینکه مالیات گرفتن واجب است اما نباید گلوی مردم را فشار داد گفت: تامین اجتماعی هم باید حق مردم را رعایت کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر که زمینه سازی اولیه آن مطالبات به حق مردم بود اظهار کرد: دشمن از این بستر سازی سوء استفاده کرد و طغیان های دشمن و فضای مجازی دست به دست هم دادند و کشور را ناآرام کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از دستاوردهای انقلاب به صورت شفاف به جوانان مان بگویم که در پیروزی انقلاب خدمات بزرگی انجام شده است .

محمدرضا پورابراهیمی دیگر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  نیز با اعلام اینکه شهرستان کرمان به دلیل پیشرو بودن در استان اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد، گفت: مدیران ما در استان و شهرستان از مدیران خوب و پرتلاش هستند که در زلزله های اخیر شاهد این تلاش شبانه روی بودیم.

وی افزود: هفته های پایانی سال را پشت سر می گذاریم  وبه زودی گزارش کمیسیون تطبیق بودجه 97 را به صحنه علنی مجلس می آید.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه شاخص های ارزیابی دستگاه ها درسال 96 در استان برای ما اهمیت دارد اظهار کرد: اقدامات خیلی خوبی در استان صورت گرفت و ظرف یک ماه گذشته  نشست تخصصی انتقال آب از خلیج فارس به سه استان هرمزگان ،کرمان و یزد که بزرگترین پروژ انتقال آب است عملیاتی شد و بودجه 2 هزار میلیاردی برای آن مصوب شد.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوعات اخیر در استان زلزله است که تاثیر گذاشته بر روی همه گفت: اگر مقاوم سازی درسال 83 نشده بود مناطق زلزله زده با این زلزله های بالای 5 ریشتر خسارات جانی داشتند .

وی گفت: باید مقاوم سازی در استان انجام شود در استان گسل وجو دارد.

پور ابراهیمی با اعلام اینکه باید دست به دست هم بدهیم و متحد باشیم اظهار کرد: امریکایی ها شمشیرهارا برهنه کردند به روی ایران و اروپایی ها هم با آنها هم دست شده اند .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: امریکایی ها نقض برجام کردند و با کمال بی شرمی رییس قوه قضاییه را در لیست تحریم قراردارند ما با اتحاد و همدلی باید جواب دشمنان را می دهیم .

وی تصریح کرد: اینها تصور می کنند با فشاری که می آورند ما مذاکرات را ادامه می دهیم و متمم مذاکرات بحث موشک ها و عرصه نظامی را دارند و جمهموری اسلامی سر سوزن ورود نمی کند.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر بخاطر مسائل اقتصادی در صورت گرفت و دشمنان ما واد عمل شدند گفت: در سال 88 به مقدسات ما توهین کردند ودر امسال با آتش کشیدن پرچم از مقدسات هم رد شدن با حاکمیت ما و ایرانی بودن ما هم مشکل دارند.

علی بابایی سرپرست فرمانداری کرمان نیز دراین جلسه با اعلام اینکه شهرستان کرمان بزرگترین شهرستان کشور است گفت : شهرستان کرمان 13 شهر، شش بخش و حدود هزار و 200 آبادی و 164 دهیاری دارد.

بابایی افزود: حدود 80 درصد تعهدات اشتغال شهرستان کرمان انجام شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال تمام تعهدات ما به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ح

مدیریت اسلامی در زمان جنگ اجرا می شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار