مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت:این ناحیه به رغم قرار گرفتن در مرکز استان، دارای مدارس تخریبی و فرسوده زیادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد اسکندری نسب ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و مدارس تخریبی این ناحیه، بر ضرورت اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور رفع مشکلات فضاهای آموزشی آموزش و پرورش ناحیه دو تاکید کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان علی رغم قرار گرفتن در مرکز استان، دارای مدارس تخریبی و فرسوده زیادی است.

همچنین رجایی ؛ مدیر کل نوسازی سازمان آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کمبود و فرسودگی بسیاری از مدارس استان کرمان گفت: اعتبارات لازم برای بازسازی و مقاوم سازی مدارس فرسوده و تخریبی استان در اختیار نداریم.

وی اظهار داشت: تعدادی از مدارس غیر دولتی که از خانه های مسکونی به عنوان فضای آموزشی استفاده می کنند از لحاظ فضای فیزیکی، فاقد استاندارد لازم بوده و کاربری آموزشی ندارند.

سلطانی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دوکرمان در سخنانی با اشاره به زمین لرزه های اخیر گفت: تعدادی از مدارس این ناحیه دارای قدمت بالا و مقاومت پایینی هستند و حضور دانش آموزان در این مدارس بسیار مخاطره آمیز است.

وی با اشاره به جمعیت بالای دانش آموزی در این ناحیه اظهار داشت: با توجه به همه ساخت و سازهایی که در سال های اخیر در آموزش و پرورش ناحیه دو انجام شده است اما این ناحیه با مشکل کمبود فضای فیزیکی مدارس مواجه است.

انتهای پیام/ی

ایمن سازی و تجهیز فضاهای آموزشی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار