معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر در یزد را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: فیلم‌های زیر سقف دودی، ماجان، دریاچه ماهی، خفگی، ایتالیا ایتالیا، سد معبر، ٢١ روز بعد، سارا و آیدا، یادم تورا فراموش، ماجرای نیم روز، دعوت نامه، اسرافیل، بن بست وثوق، چراغ‌های ناتمام، مادری و فصل نرگس در فهرست فیلم‌های این جشنواره در یزد قرار گرفت.

سیدخلف حوتی نژاد با بیان اینکه مشکل فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره مرتفع شده، افزود: علاقه‎‌مندان می‎ توانند برای تهیه بلیت ‎های جشنواره اقدام کنند.

وی افزود: علاقه‎‌مندان امسال می‌توانند بلیت‌های خریداری شده خود را در نرم‌افزار تلفن همراه خود مشاهده کنند، اما برای دیدن فیلم‌ها همراه داشتن بلیت کاغذی الزامی است.

حوتی نژاد یادآور شد: از ابتدا چهار روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: خرید اینترنتی بلیت فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر استان یزد برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از سه بار امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: سازمان‌ها و نهاد‌ها علاقه‌مند به تهیه بلیت‌های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.

وی تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیت‌های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر یزد به نشانی www.cinogram.com برای فروش مهیاست.

انتهای پیام/ص

اسامی فیلم های جشنواره فیلم فجر استان یزد اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار