رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از دانش آموختگی 12 هزار دانش‌آموزان این مدارس تا پایان سال گذشته در سطح کشور خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، داود بهرامسری در مراسم افتتاح مکان جدید مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای شهر اصفهان اظهار کرد: درصد بالایی از دانش آموختگان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشور در حال تحصیل هستند.

وی خاطر نشان کرد: در عرصه کنونی که جنگ نابرابر فرهنگی و اعتقادی بر نظام اسلامی تحمیل شده است، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شرایطی را مساعد کرده‌اند تا یک جریان تربیت دینی سالم در سطح کشور شکل بگیرد و این جریان همین مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا هستند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا  ضمن بیان نقش مدارس صدرا در تربیت نیروهای مومن و انقلابی، از مدارس علوم و معارف اسلامی به عنوان حوزه علمیه آموزش و پرورش تعبیر کرد و گفت: حمایت از این مدارس و تربیت نیروی انسانی متدین هزینه برای نظام نیست بلکه این یک سرمایه‌گذاری عظیم و ارزشمند برای کشور است.

بهرامسری با بیان اینکه عده‌ای حضور و خدمت جوانان نخبه ما در کشورهای خارجی و مراکز مهم غرب را افتخار برای کشور می‌دانند، تصریح کرد: این دیدگاه غلط است و آنچه قابل اهمیت و برای کشور دارای ارزش می‌باشد، تربیت و حفظ جوانان برای خدمت به کشور است.

گفتنی است، بیش از 140 مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در سطح کشور با هدف شناسایی، جذب و تربیت نوجوانان مستعد و علاقمند به رشته علوم و معارف اسلامی، رشد بینش اسلامی، پرورش هویت دینی و تقویت آن، استحکام مکارم اخلاقی و تربیت دینی نسل جوان،  پاسخ به نیاز نسل جوان ایران اسلامی، در گرایش به دین‌مداری و ولایت‌مداری، تربیت دانش‌آموزان مستعد از حیث علمی و اخلاقی برای ورود به حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشور، زمینه‌سازی برای تربیت نیروی انسانی متعهد و متفکر در حوزه فرهنگ اسلامی و آگاه به زمان برای تصدی مشاغل و مسؤولیت‌های فرهنگی فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح مکان جدید مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.