شهردار شوش افزایش خودسرانه کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب را برابر با اخذ مدارک رانندگان تاکس ها و انتقال خودروی آن ها به پارکینگ عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل، شهردار شوش با اشاره به شکایت شهروندان درخصوص افزایش کرایه تاکسی ها و اخذ مبلغ اضافه از مسافران توسط برخی رانندگان تاکسی ها در این شهرستان اظهار کرد: رانندگان متخلف بمنظور اعمال جریمه قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به برخورد شدید با تاکسیرانان متخلف، خصوصا رانندگانی که به کرایه مصوب تمکین نکرده و خارج از نرخ مصوب نسبت به دریافت کرایه اقدام می نمایند اذعان داشت: بازرسان و گشت های خودرویی سازمان تاکسیرانی در سطح شهر ضمن اخذ مدرک 34 راننده تاکسی متخلف و تشکیل پرونده انضباطی 7 تاکسی شهری را توقیف و به پارکینگ منتقل نمودند.

زمانی اصل بر تشدید برخورد شهرداری شوش درخصوص رانندگان متخلف بیان کرد: تاکنون 27 راننده تاکسی نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

شهردار شوش به رانندگان تاکسی توصیه کرد ضمن رعایت نرخ کرایه مصوب از افزایش خودسرانه کرایه ها خودداری کنند تا مشمول برخورد قانونی و جریمه نشود.

وی با تاکید به اینکه فعالیت تاکسی های درون شهری به منظور تامین رفاه مردم انجام می شود، افزود: اجازه نمی دهیم برخی رانندگان با دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب، خدمات سایر تاکسیرانان زحمتکش را زیر سئوال ببرند.

یوسف زمانی اصل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایت خود را از طریق شماره تلفن 06142823211روابط عمومی شهرداری یا گشت بازرسی تاکسیرانی گزارش دهند.

براساس این گزارش؛ برخی رانندگان تاکسی شهری در شوش خودسرانه کرایه را افزایش داده و بیش از نرخ مصوب از مسافران کرایه دریافت می کنند که این اقدام اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/گ

برخورد قانونی با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی

برچسب ها: تاکسیرانی ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.