سه ستاره مسلمان سینمای هند به نام های «سلمان خان»، «امیر خان» و«شاهرخ خان» در اعتراض به جنایات صهیونیست ها حاضر نشدند در جلسه ای که در بمبئی برگزار شد با «بنیامین نتانیاهو» دیدار کنند.

تجلیل مردم از سه «خان» سینمای هند!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پنجمین روز از سفر کاری-تبلیغاتی خود به هند با جمعی از بازیگران سینمای این کشور از جمله «آمیتاب باچان» دیدار کرد و با آن ها عکس سلفی گرفت.

این دیدار به رغم آن صورت گرفت که بسیاری از مردم و گروه های حامی حقوق بشر در هند خواستار امتناع سینماگران این کشور از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی شده بودند.

بعد از این دیدار، فعالان حقوق بشری هندی در واکنش به این اقدام، تصاویر جنایات اسرائیلی ها در فلسطین را در بک گراند آن تصویر قرار دادند که بازدید زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.


بیشتر بخوانید: پشت پرده سفر نتانیاهو به هندوستان چیست؟


در این بین، سه ستاره مسلمان سینمای هند به نام های «سلمان خان»، «امیر خان» و«شاهرخ خان» در اعتراض به جنایات صهیونیست ها در قتل عام مسلمانان فلسطینی از جمله زنان و کودکان، حاضر نشدند در جلسه ای که در بمبئی برگزار شد با «بنیامین نتانیاهو» دیدار کنند. مردم هند هم در شبکه های اجتماعی، این سه ستاره سینمای هند را قهرمانان واقعی خواندند و این اقدام آن ها را ستودند و این روزها، این سه نفر تبدیل به قهرمانان رسانه های اجتماعی هند شده اند.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

تجلیل مردم هند از «سلمان»، «امیر» و «شاهرخ خان» برای بی محلی به نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
آفرین بر خان ها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
مگه چیکار کردن
Iran (Islamic Republic of)
سید هاشم
۲۰:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
درود بر این قهرمانان هندی بازیگران هندی و دوست داشتنی سلمان خان - امیرخان و شاهرخ خان
آخرین اخبار