فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: نیروهای رده کلانتری موفق شدند با ردگیری و پیگیری اطلاعاتی خودشان سرنخی در این زمینه به دست آورده و ضمن کشف خودرو، سارقان را هم دستگیر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در این زمینه 10 مورد سرقت براساس اسناد مستدل همکاران ما به اثبات رسیده و با دستگیری سه سارق و دو مالخر و کشف ادوات جرم، پرونده در حال رسیدگی است.


وی همچنین به دستگیری سارق مسلح اشاره داشت و گفت: با بررسی میدانی محل سرقت، دعوت از کارشناسان پلیس آگاهی و بررسی های تخصصی و فنی کارآگاهان، سرنخ این سرقت به خارح از استان بر می گشت.


وی با اشاره به دستگیری 5 نفر در ارتباط با این پرونده ادامه داد: طی یک فرآیند طولانی و زمان بر، همکاران ما موفق شدند در ادامه شناسایی اولیه، سارق و مرتبطان و مالخران و خودروی مورد سرقت را در استان سیستان و بلوچستان کشف کرده و به استان برگردانند.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به یک مورد سرقت به عنف در شهر کرمان اشاره داشت و بیان کرد: دو سارق با ورود به منزلی از محله های شهر کرمان، خانم خانه را که با بچه خردسالش تنها بوده، مورد تهدید قرار داده و اقدام به سرقت می کنند.


وی افزود : این سرقت در ابتدای صبح رخ داده و سارقان در حالی که صورت خود را پوشانده بودند، مقداری طلا، وسایل منزل، پول و ... را به سرقت می برند.


وی گفت: نیروهای کلانتری سریع وارد عمل شده و با کار اطلاعاتی و بررسی سوابق افرادی که در آن محل دارای سابقه کیفری بودند، عاملان را شناسایی و دستگیر کردند.
انتهای پیام/ی

دستگیری سارقان خودرو در کرمان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار