مهم‌ترین اخبار و رویدادهای سازمان هلال احمر کشور از تاریخ 29 دی تا 5 بهمن ماه سال ۹۶ را در این گزارش مشاهده کنید.

درمان رایگان مصدومان ضایعه نخاعی زلزله استان کرمانشاه/لزوم بهره گیری از ورزشکاران و هنرمندان به منظور جلب اعتماد و کمک بیشتر به مردمبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هلال احمر در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در این بسته خبری به آن می پردازیم.

درمان رایگان مصدومان ضایعه نخاعی زلزله استان کرمانشاه

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مصدومان ضایعه نخاعی زلزله استان کرمانشاه، به صورت رایگان تحت درمان هستند و خدمات توانبخشی و درمانی را دریافت می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مصدومان زلزله زده‌ای که دچار هر گونه ضایعه نخاعی شده‌اند باید صبور باشند تا پزشکان و پرستاران حاذق بیمارستان نور افشار دوره درمانی آن‌ها را با موفقیت طی کنند.

لزوم بهره گیری از ورزشکاران و هنرمندان به منظور جلب اعتماد و کمک بیشتر به مردم

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ورزشکاران و هنرمندان کانون های اجتماعی قدرتمندی هستند که می توان با اتکا به قدرت و اعتبار آن ها برای افزایش توان هلال احمر به منظور جلب اعتماد و کمک به مردم بهره برد.

پیوندی در این نشست با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نهادی غیردولتی و بشردوستانه است که از برنامه های اصلی آن ارائه خدمات امدادی در کشور است، گفت: وظیفه این نهاد مردمی در چهار هدف اصلی کاهش آلام بشــری، ارتقای سلامت انسان ها، تکریم انسان ها و ترویج صلح و دوستی و پرهیز از خشونت خلاصه شده است.

آغاز معاینات زائران حج 97 پس از ثبت نام اولیه

طاهر درودی مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت:زائران حج 97 بلافاصله بعد از اعلام آمادگی و تکمیل اطلاعات در سامانه حج می توانند معاینات پزشکی خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: قبلا معاینه پزشکی زائران پس از مشخص شدن کاروان ها و ثبت نام نهایی صورت می گرفت که امسال با در نظر گرفتن تمهیدات جدید، هموطنان پس از ثبت نام اولیه که از روز چهارشنبه ۴ بهمن آغاز می شود، می توانند با دریافت فهرست پزشکان معتمد، اقدام به معاینات پزشکی خود کنند.

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت کادر پزشکی کشور در مراسم حج

سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از حضور 90 هزار زائر در حج 97 خبر داد و گفت: این مرکز در سراسر کشور برای انجام معاینات پزشکی زائران آمادگی دارد.

وی با اشاره به مرور آخرین دستورالعمل های حج 97  گفت:  از 25 بهمن ماه که زمان اعلام ثبت نام زائران است، این مرکز در سراسر کشور برای انجام معاینات پزشکی زائران آماده ارائه خدمات است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار