همزمان با ولادت حضرت زینب (س)، ویژه برنامه «دورهمی» با حضور مادر پرستاری نوین کشور و صبا راد و همسرش به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان همزمان با ولادت با سعادت بانوی اسلام حضرت زینب (س)، ویژه برنامه «دورهمی» با حضور «سادات سید باقر مداح»، مادر پرستارى نوين كشور و همچنین صبا راد و همسرش به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

همچنین این برنامه، پیش از این میزبان چهره های برجسته فرهنگی، هنری و ورزشی بود و در سری جدید میزبان بازیگرانی چون نرگس محمدی، علی اوجی، احمد نجفی و ... بوده است.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 23 به روی آنتن می رود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
اونی که میگه کارانه و حقوق پرستار بالاست. خودش بیاد یک ساعت تو بیمارستان بمون. ببینم برای مریض چکیار میخواد بکن ....فکر کردید بیست و چهار ساعت پزشک بالای سر مریض. ...نخیر....تو خونه لالا کرده دارد کارانه و حقوق بالا میگیر....اون وقت شماها چشم دیدن این حقوق رو ندارید.. .چرا به پزشکا گیر نمی دید....بله لیسانس پرستاری با بعضی لیسانس ها فرق دار چون مستقیم با جون آدم سر و کار دار. .
Germany
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق خانم راد هستم مجری بسیار خوب هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
ممنون اقای مدیری بابت گفتن حقایق پرستاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
اووووووه پرستارا کجا قشر مظلوم و ستمدیده ای هستن؟؟؟؟ چرا از دستمزدها و کارانه های آنچنانیشون چیزی نمیگید؟ هیچ لیسانسی به اندازه پرستاری درآمد نداره . والاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
چهره های برجسته ُهمچون نرگس محمدی و علی اوجی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار