نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار گفت: جمعیت بزرگ جوانان به نوعی در برهوت سیاست زدگی و سیاسی کاری‌های کشور رها شده‌اند.

جمعیت بزرگ جوانان در برهوت سیاست زدگی رها شده‌اندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار طی اخطاری در صحن علنی امروز(چهارشنبه، 4 بهمن ماه) با استناد به بند یک اصل3 و 33 قانون اساسی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون برنامه چشمگیری برای حضور جوانان در صحنه‌های متنوع جامعه انجام نشده است.

وی ادامه داد: جوانان در شکل گیری دولت نقشی غیرقابل انکار ایفا کرده‌اند، حال از آقای روحانی و دولت این سوال را دارم که برای آرای جوانان چه اهمیتی قائل شد ه است؟

حاجی‌دلیگانی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی آیا صدای جمعیت جوان کشور را می‌شنوید، اگر شنیده‌اید پس چرا تحرکی در دولت برای توجه به نیازهای آنها نشده و نمی‌شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان سرابی بیش نیست، این وزارتخانه به صورت یک بُعدی عمل می‌کند و جوانان به صورت یک زایده در نام این وزارتخانه دیده می‌شود.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: نزدیک به 30 میلیون نفر از اعضای جامعه جوانان هستند اما این جمعیت بزرگ به نوعی در برهوت سیاست زدگی و سیاسی کاری‌ها رها شده‌اند.

وی اظهار کرد: به وضعیت اشتغال،‌ ازدواج و مسکن جوانانکمتر توجه شده و به نظر می‌رسد دولت در این مورد برنامه‌ای ندارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
جوانان از دولت فقط توقع اشتغال دارند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
باید به فکر اشتغال و سهولت در امر ازدواج برای جوانان شد
آخرین اخبار