سعید عبدولی ملی پوش کشتی فرنگی  انتخاب مرعشیان را به ریاست هیئت کشتی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید عبدولی، قهرمان اندیمشکی کشتی فرنگی گفت:من به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی استان حضور داشتم و مرعشیان زحمات زیادی کشیده بود و برای پیروزی مجدد وی در انتخابات به او تبریک می‌گویم و امیدوارم با اقدامات و تلاش‌هایش بتواند کشتی استان را که در اوج قرار دارد، از این هم بالاتر ببرد و به نظرم برای هیئت کشتی استان هم باید به مرعشیان فرصت بیشتری داده می‌شد که همین‌گونه شد.

وی بیان کرد: توقع داریم حمایت مالی بیشتری از کشتی گیران انجام شود، به‌ویژه اینکه هزینه رفت‌وآمد به اردوهای تیم ملی نیز پرداخت نمی‌شود و به‌طور مثال من در دوازده سال اخیر برای رفتن به اردوهای تیم ملی هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده‌ام که این موضوع برای ورزشکاری که شغل دیگری ندارد آزاردهنده است.

عبدولی افزود: ریاست کشتی باید برای شغل ورزشکاران نیز فکری بکند، زیرا اگر کشتی گیران منبع درآمد ثابتی داشته باشند عملکرد بهتری ارائه خواهند داد و در مسابقات با تمرکز بیشتری روی تشک می‌روند.

وی بیان کرد: امیدوارم با تلاش‌های رئیس هیئت در دوره جدید، شاهد مدال‌آوری‌های بیشتر در عرصه‌های کشوری و جهانی توسط کشتی‌گیران خوزستانی باشیم.

انتهای پیام/م

باید برای شغل ورزشکاران فکری شود

برچسب ها: کشتی ، فدراسیون کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.