رئیس هیات کشتی شوش از برگزاری اردوی تیم ملی کشتی خردسالان و نونهالان برای شرکت در رقابت های جهانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مظفر شیرزاد، رئیس هیات کشتی شوش گفت: اردوآماده سازی تیم ملی کشتی خردسالان با هماهنگی هیات کشتی خوزستان و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و نیز همکاری اداره ورزش و جوانان شوش به منظور رشد و ارتقاء هرچه بیشتر کشتی شهرستان شوش در این شهر برپا شده است.


وی بیان داشت: تعداد افراد شرکت کننده در این اردو 70 کشتی گیر و مربیان است که تلاش می شود تا از حضور این کشتی گیران مستعد و نیز مربیان آن ها حداکثر استفاده برای رشد و شکوفایی آینده سازان ورزش شوش صورت گیرد.


رئیس هیات کشتی شوش محل تمرین تیم ملی کشتی خردسالان و نونهالان را سالن ورزشی تختی شوش عنوان کرد و افزود:در این اردو کشتی گیرانی از شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله شوش ، اهواز ، اندیمشک و مسجدسلیمان شرکت دارند.


شیرزاد گفت: خردسالان و نونهالان شرکت کننده در این اردو زیر نظر 20 مربی و نیز سرمربی تیم 'کریم کاکاحاجی' قهرمان آسیا و مربی کشتی فرنگی پایه ایران تمرین می کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار