رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در 9 ماهه امسال 497 نفر در تصادفات جاده ای استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری امروز در نشست خبری با بیان این که در همین مدت مصدومان سوانح رانندگی 9 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: جریمه‌ها در حوزه موتور سیکلت بازدارنده نبوده چون بیشتر شده اما در بحث خودروها هم شدت و هم تعداد تصادفات کمتر شده است.

وی با اشاره به توقیف 72 ساعته یک هزارو 943 خودرومتخلف در 9 ماهه امسال، خاطر نشان کرد: سامانه هوشمند ثبت تخلف در بین جاده‌ها شامل 108 دوربین در سطح جاده‌ها و 4 دستگاه توزین در حال حرکت ثبت تخلفات را انجام می دهد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: 604 دهیار به عنوان راهور محله برای پر شدن خلأ در روستاها در سال 96 آموزش دیدند و در راستای فرهنگ‌سازی رعایت نکات ایمنی در روستاها 2 هزار کلاه ایمنی در جلسات آموزشی به صورت رایگان توزیع شد.

سرهنگ پورقیصری با اشاره به برخورد با متخلفان عنوان کرد: در 9 ماهه امسال 2 هزار و954 خودرو به علت سرعت غیرمجاز توقیف و 459 گواهینامه به دلیل نمرات منفی زیاد ضبط شد.

وی ازجا نمایی 30 ایستگاه امنیت و سلامت برای مسافران نوروزی خبر داد گفت:  این اقدام ابتکاری اصفهان  در نوروز 97 به صورت کشوری اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری رئیس پلیس راه استان اصفهان با اصحاب رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.