فرمانده نیروی انتظامی کازرون از دستگیری ۵۶۰ خرده فروش مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی کازرون به طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه جدی با خرده فروشان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه گذشته، با دستگیری ۵۶۰ خرده فروش مواد مخدر، بیش از ۱۵۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کازرون کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۸ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق، افزود: با تلاش ماموران پلیس کازرون از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۲۱۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و در این خصوص ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و ۸۴ نفر متهم دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری ۳۶۳ نفر سارق خبر داد و تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ماموران پلیس باعث رشد ۱۵ درصدی کشف سرقت‌ها در نه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

این مقام انتظامی به دستگیری ۶۶ نفر متهم توسط پلیس فتا در خصوص جرایم سایبری اشاره کرد و ادامه داد: برداشت اینترنتی غیرمجاز، بالاترین فراوانی را در بین پرونده‌های پلیس فتا داشته است.

سرهنگ عبادی نژاد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

بازداشت خرده فروشان مواد مخدر در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار