مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۳۱هزار و ۳۶۷نفر از مددجویان دردوره‌های آموزش خانواده شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران در گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در ۹ ماهه امسال با اشاره به اینکه تقویت باورهای دینی مددجویان یکی از شاخص‌های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه است افزود: برنامه‌های مختلفی به‌منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان باهدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجراشده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ هزار و ۳۶۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در ۹ ماهه سال جاری در دوره‌های آموزش خانواده شرکت کردند، افزود: اعتبار هزینه شده در این زمینه بیش از ۶۶۲میلیون تومان بوده است.

وی شناسایی گروه‌های هدف را گام اول خدمت‌رسانی دانست و افزود: ارائه خدمات آموزشی و مهارت‌های اجتماعی به مددجویان، ایجاد انگیزه در بین دختران بازمانده از تحصیل ، مشاوره به دختران در شرف ازدواج و دانش آموزان دبیرستانی در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه تقویت بنیان‌های فکری باهدف تحکیم خانواده در حوزه فرهنگی انجام می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان شده و با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

 

انتهای پیام/م

 

دوره‌های آموزش خانواده به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.