فرمانده انتظامی آران و بیدگل از افزایش ۲۵ درصدی جرائم اینترنتی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مسعود سپهوند امروز، در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مردمی و انتظامی برای کاهش جرائم اینترنتی در سطح شهرستان اظهار داشت: پرونده های متعددی در رابطه با جرائم اینترنتی از ابتدای امسال در شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش برای کاهش جرائم اینترنتی اظهار داشت: آموزش خانواده ها، گروه ها و کانال های خبری موجب کاهش این جرائم می شود.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل عامل اصلی تصادفات فوتی و جرحی در آران و بیدگل را رعایت نکردن  مقررات موتور سواری بیان کرد و گفت: با توجه به آموزش ها و رعایت قوانین امسال در زمینه تصادفات فوتی و جرحی بیش از ۲۲ درصد کاهش داشتیم.

سپهوند موتورسواران  را به رعایت بیشتر مقررات در سطح شهرستان توصیه کرد و افزود: از ابتدای سالجاری برنامه های خاص برای آموزش به ویژه در سطح مدارس و در قالب همایش برگزار شده است.

وی به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور هم اشاره و اظهار داشت: با همکاری مردم و دستگاه های امنیتی، هیچ گونه تجمع غیر قانونی و اغتشاشی در آران و بیدگل وجود نداشته است.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش  جرائم اینترنتی در آران و بیدگل

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار