دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی از ارسال ۶۸۰ اثر به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل شفیعی دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی با اشاره به ارسال ۶۸۰ اثر به دبیرخانه این همایش اظهار کرد: جدیدترین آثار ارسال شده در قالب کتاب منتشر و رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: از این میان ۶۰۰ اثر در بخش شعر و ۸۰ اثر هم در بخش داستان بوده که شامل داستان بلند و کوتاه است.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی تصریح کرد: این همایش در دو بخش شعر و داستان با هدف معرفی دقیق، روشن و تاثیرگذار ابعاد وجودی حضرت زهرا (س)، پرداخت هنرمندانه به شخصیت والا و الهی آن حضرت و ارتقا فرهنگ غنی ادبیات فاطمی برگزار می‌شود.

خلیل شفیعی بیان کرد: موضوعات بخش جایزه ادبی این همایش، حضرت فاطمه زهرا (س) و خانواده، حضرت فاطمه زهرا (س) و جامعه اسلامی و حضرت فاطمه زهرا (س) و ارتباط با خدا است.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی ادامه داد: در این همایش محدودیت سنی وجود ندارد و هر شرکت‌کننده در بخش شعر مجاز به ارسال حداکثر ۵ و در بخش داستان ۲ اثر است.

وی ادامه داد: آئین پایانی همایش جایزه ادبی شعر و داستان ریحانه النبی (س) هفدهم اسفند در شهرستان مهر برگزار و به نفرات اول تا سوم هر بخش این همایش به ترتیب لوح سپاس و مبلغ سی، بیست و ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

خلیل شفیعی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین همایش جایزه ادبی ریحانه النبی (س) ۱۹ بهمن است و اسامی برگزیدگان دوم اسفند اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی ریحانه‌النبی افزود: شاعران و نویسندگان می‌توانند آثار خود را به لینک تلگرامی (https://t.me/joinchat/BLMkS۰YhRk۶CHQBR۴-LrJg) و یا ایمیل (Reyhaneh.adabi@gmail.com) ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

 همایش ملی ریحانه‌النبی در مهر

برچسب ها: شعر ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار