طرح پیاده روی بزرگ از خانه تا مدرسه با حضور دانش آموزان شیرازی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در حاشیه اجرای طرح یک روز پیاده روی از خانه تا مدرسه،گفت: در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش طرح‌های بسیاری توسط مدارس در راستای ارتقاء سلامتی و ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش آموزان به اجرا در می‌آید.

برگزاری همایش پیاده روی بزرگ از خانه تا مدرسه

وی افزود: یکی از این طرح‌ها که امروز شاهد اجرای آن هستیم، طرح پیاده روی دانش آموزان از خانه تا مدرسه است که با همراهی دانش آموزان عزیز و اولیاء این عزیزان با هدف ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی همچنین فرهنگ سازی در همین راستا با همکاری دانشکده علوم پزشکی شیراز به اجرا در آمده است.

برگزاری همایش پیاده روی بزرگ از خانه تا مدرسه

جعفری با تاکید بر اینکه دانش آموزان سفیران سلامت در خانواده‌ها هستند، ادامه داد: دانش آموزان می‌توانند پیام‌های فوق را به خانواده‌ها و جامعه منتقل کرده واز این طریق موجب اشاعه فرهنگ سلامت و تندرستی در جامعه باشند.

برگزاری همایش پیاده روی بزرگ از خانه تا مدرسه

جعفری آگاهی بخشی به اولیاء دانش آموزان در زمینه مسائل و مشکلات ناشی از کم تحرکی در بین دانش آموزان را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: سعی شده است تا از طریق چنین برنامه‌هایی اولیاء دانش آموزان را نسبت به عواقب و عوارض شیوع کم تحرکی در بین فرزندانشان آگاه کرده و از مشارکت آنان برای پیشگیری از بیماری‌هایی که امروزه به دلایل مختلفی در جامعه از جمله کم تحرکی رواج دارد جلوگیری کنیم.

برگزاری همایش پیاده روی بزرگ از خانه تا مدرسه

گفتنی است این برنامه با همکاری و هماهنگی حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، رییس ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز، مدیر دبستان پسرانه شهید طمراس رحیمی، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی و شهرداری در بوستان شقایق شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ر

اجرای طرح پیاده روی از خانه تا مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار