داراب میزبان نخستین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی فارس

نخستین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی ۱۰۰ هزار نفری فارس به میزبانی داراب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس امروز در نشست هماهنگی برگزای پیاده‌روی بزرگ خانوادگی، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی ۲۹ دی ماه در داراب برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه که با حضور مسئولان ورزش استان فارس و کشور برگزار می‌شود از شبکه سوم سیما به صورت زنده در قالب برنامه صبح و نشاط روی آنتن می‌رود.

پاک‌فطرت ادامه داد: برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی فرصت مناسبی برای معرفی شهرستان‌ها و ظرفیت‌های آنان در بخش‌های مختلف است که فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان شهری می‌توانند از این فرصت بیشترین بهره را ببرند.

عبدالرضا قاسم‌پور فرماندار شهرستان داراب نیز با بیان اینکه داراب آماده برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی است، گفت: در این زمینه کمیته‌های مختلفی با محوریت شورای اسلامی و شهرداری داراب تشکیل شده است.

قاسم‌پور تصریح کرد: برگزاری جشنواره پرتقال همزمان با برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی یکی از برنامه‌هایی است که پیش بینی شده و امیدواریم بتوانیم این همایش را برگزار و پرتقال داراب را بیشتر معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه داراب دارای دو روستای هدف گردشگری است، بیان کرد: در برنامه پیاده‌روی این دو روستا که شامل نوایگان و لایزنگان است به همراه محصولات کشاورزی آنان که شامل گل محمدی، انجیر، بادام و انار است معرفی می‌شود.
انتهای پیام/ر

برپایی جشنواره پرتقال همزمان با برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهراب
۱۴:۳۳ ۲۹ دی ۱۳۹۶
سلام بابت پیاده روی خوبتون تشکر میکنم .خب سوال من اینه که بقیه ی جوایز چجور قرعه کشی مکنن وکی اعلام میکنن برنده هاشو